Friday, January 1, 2010

Banquet at Rawang.


Haha. This is my latest post from me. Banquet. Haha. Am I use the correct word? Nevermind.

Malas lah cakap orang putih. Poyo plak. Kang orang cakap bajek kool plak.

Lagipun my father dulu seorang revolutionist menentang penggunaan bahasa Inggeris zaman selepas merdeka dulu. Yelah, sape tak marah nak rosakkan bahasa bangsa sendiri? Perhimpunan besar mahasisiwa di Universiti Malaya. Tapi tu dulu.

Sekarang anak dia amik Diploma in English Communication, iaitu aku. Ironik.
Takpe lah, at least aku gunakan bahasa Inggeris sebagai pengetahuan.
But, perjuangan dia tetap dalam hati aku.
Apa aku mengarut nie?
Cerita pasal sejarah pulak.
Haha. Nak cite pasal kenduri cukur jambul my niece. Tu je.
Just nak mengisi masa lapang.
Ramai gak datang tadi.
So, banyak la menda aku kena tolong my sis.
Haha.
Miss my family.
Pas nie nak masuk kolej dah.
Jumpa kawan2.
Lesen dah buat.
Haha.
But baru L.
Hm..
Takde pe nak cite dah di hari Tahun Baru nie.
Ada upload sket picture family.
One Happy Family.
Arghh. Habis kantoi diet aku. Bak kate abang aku, "xpe makan je. x naik sekilo...hahah..."

1 comment: