Saturday, January 9, 2010

Aku yang stylo ke?


Hahah, hari ni aku nak merapu sket. Saje je...style dan zaman bujang memang tak boleh dipisahkan...everyday ade menda baru. But, bg aku, aku dah jumpe style aku sendiri. lantaklah ape orang nak cakap.

Susah bila ramai orang menilai pemaikan kita.hahah!
Semalam aku outing, then ade mamat sorang panggil aku. Aku pelik gak, kenapa.
Lantas aku pergi kepadanya dan bertanya, "kenapa bang?"
lantas dia menjawab, "Nah, ni kad untuk awak, sya ada tempat jamming di kuantan, datanglah kalau nak main muzik..". How come dia tahu saya agak boleh bermain gitar? sebab my shirt, Iron Maiden.

<========My picture, dengan Venus, my guitar.

Today, aku cerita lah kat member aku, Paan, seorang musician la, agak power la...pasal menda nie.. Saje nak bngga la,,,hahah...Paan bantai gelak kaw kaw sambil berkata "kau lagu Iron maiden layan 5 je, nak bnggga...hahahah.."

Hahaha, aku gelak jugak la....but, betul ke pemakaian melambangkan your internal?
Hm......

P/s: Nak jadik musician hebat macam dalam cite School Of Rock.

3 comments: