Friday, January 29, 2010

Kasut Baru.

Hari ini aku pegi outing...ade beberapa benda yang aku lakukan. Memang letih gile la ari ni. Hahaha.

First, aku pergi cari kasut. Huh, tujuannya aku nak wat gi jogging, sebab kasut sukan aku yang lain dah rosak. Haha, beli kat bundle je, tapi brand tak nak kalah, Nike Ori tu..hahah.

Pastu pergi jamming di jalan pergi ke Megamall...boleh la layan 2 3 lagu complete main...huhu..tak power lagi kemahiran nie...kena gilap lagi..

Tu je la yang aku nak citer...The point is saje nak bagitaw aku ada kasut baru...hahahah

P/s: Berjayakah aku merajinkan diri supaya jogging? :P

2 comments:

  1. jgn tidor waktu petang dah la oke.

    beriadah selalu.
    hope ur dream comes true :)

    ReplyDelete
  2. berjaya dh tu.
    ari² turun padang train ngan Mizi. hehe

    ReplyDelete