Wednesday, January 13, 2010

Sunyi.

Hidup aku terlampau sunyi la sejak dua menjak ini.
Asal ek?
Kelas dah start, kerja makin muncul...
Aku cuba berusaha...
Nak memajukan diri.

Lambatnya,
aku tunggu dengan penuh penantian...

Bila nak habis sem 4..
padahal baru je start kelas...
hm...
nape nie?
aku rase masa bergerak lambat sangat..
terkadang aku teringat masa lampau yang pantas berlalu...

SUKA

DUKA

Pengalaman mengajar kita...
Entah dimana rakan seperjuanganku kini...

Layar hidup masih panjang...
Dan aku berharap aku berjaya dalam bahtera kehidupan ini...
Aku dapat rasakan, aku akan mengharungi segala-galanya....

Kamal, keep moving forward.

P/S: April!

3 comments:

  1. april!

    haha...
    :)

    boleh tahan ayat kamu eh?

    ReplyDelete
  2. April dinanti sepenuh hati,

    2 bln stgh tidaklah lama lg,

    Persiapkan dirimu wahai Kamal Bukhari,

    Untuk dibahan oleh diri ku ini!

    wakaka!

    ReplyDelete