Thursday, December 17, 2009

Sekian lama menyepi

haH!...cuti nie aku continue balik my blog. bukan ape, tak de ape nak cite, nothing interesting la..so, tu yg menyepi...tambahan plak aku banyak assignment....lagila...hahah...aku ade test JPJ sabtu...ujian teori baru...amik lesen...doakan aku ya semua...aku harap dapatla buat yang terbaik...one more...doakan aku supaya berjaya sampai ke anak cucu...hahah..

Lupe nak cerita, Hari Raya haritu aku sambut dengan meriah lah jugak..ramai balik, namun hari raya aidliadha aku sambut dalam keadaan yang agak muram...ramai siblings tal balik...so, layan je la...dalam cuti nie,...tak buat ape2 pown...just facebook, amik lesen, study grammar sket...hahah...itu je la...xde menda sgt...hidupku terlampau boring...hahah...
cukuplah aku merapu hari ni...esok lah pulak...haha..:P

.
Press ENTER to look up in Wiktionary or CTRL+ENTER to look up in Wikipedia

2 comments: