Thursday, March 4, 2010

s.m.i.l.e. and honest

satu word yang terbina dari 5 huruf...S.M.I.L.E...
betul ke kalau kita smile, people around you will smile together?
yup, hobi aku memang smile..
tapi aku cukup pantang kalau smile aku dipandang serong...
aku nak senyum..apa kau peduli?
jangan sombong sangat....

honest.
menda yang sangat kompleks..
aku senang je..
kalau tak suka cakap..
kalu benci..
jangan biar lama2..
nanti sakit....

kenapa susah sangat...cakap je lah....
aku sanggup telan la...
aku tak perlu org jaga hati..
sebab jaga hati tu lebih sakit..
sumpah sakit wei...

tell me the truth world!
and i'm prepared for it..

2 comments:

  1. tolong sorok-kan lesung pipit anda :)

    me, don't like it!
    hee... :)

    ReplyDelete
  2. jeles....huhu...taw la die xde lesung pipit cm kite..:P

    ReplyDelete